بهترین معلم خصوصی ریاضی با تجربه چند ساله

ساخت وبلاگ

معلم کلاس اول همان کسی است اولین جرقه‌های دانش را در وجود افراد روشن می‌کند. هر کسی جدا از این‌که در چه مرحله‌ای از زندگی‌ باشد قطعا معلم اول دبستان خود را فراموش نمی‌کند.

دوران ابتدایی یکی از مهم‌ترین مقاطع تحصیلی هر فرد است و از این‌رو برنامه‌ریزی دقیق در این دوران اقدامی با اهمیت برای علاقه‌مند کردن کودک به یادگیری است.

تدریس خصوصی فارسی اول دبستان و همچنین ریاضی، ظرافت‌های خاص خود را دارد و از این‌رو معلمان خصوصی که در این زمینه فعالیت می‌کنند باید به روش‌های جدید کاملا آشنا باشند.

مجموعه تخصصی استادبانک به عنوان مرجع حرفه‌ای در زمینه تدریس خصوصی از جمله مراکزی است که می‌توانید از معلمان و آموزگاران فعال آن به منظور تدریس خصوصی در مقطع ابتدایی کمک بگیرید.

معلم‌های خصوصی باید از با استفاده از روش‌های مناسب و هدفمند آموزش، میزان اثربخشی تدریس خود را افزایش دهند. می‌توان گفت آموزش همراه با تمرین و تکرار یکی از اصولی است که باید از سوی معلم‌های خصوصی مورد توجه ویژه‌ قرار گیرد.

شرایط تدریس خصوصی اول دبستان

در انتخاب معلم خصوصی برای تدریس به کودک خود باید به شیوه آموزش وی توجه داشته باشید. به عبارت بهتر معلمانی که در مقطع ابتدایی مشغول به تدریس خصوصی هستند باید به صورتی مطالب را به دانش‌آموز آموزش دهند که علاوه بر تقویت قدرت ذهنی کودک، قادر به افزایش میزان به یاد سپاری وی نیز باشد.

با توجه به این‌که ذهن کودکان کاملا باز و دست نخورده است بنابراین تمام مطالبی که به هر نحوی به آن‌ها آموزش داده می‌شود تا پایان عمر در ذهن آن‌ها ماندگار خواهد بود. از این‌رو لازم است تا مطالب به شکلی کاملا مفهومی وعمیق و همراه با دقت و تمرکز بالا آموزش داده شوند و جای هیچ‌گونه شک و ابهامی برای دانش‌آموز باقی نماند.

قیمت تدریس خصوصی ابتدایی

از آنجایی‌که دوره ابتدایی اولین مرحله‌ای است که کودکان به صورت رسمی آموزش می‌بینند، بنابراین شیوه تدریس دروس ابتدایی اغلب به شکل دیداری و گاهی از اوقات شنیداری انجام می‌شود. بنابراین، معلم‌هایی که قصد تدریس در این مقطع حساس را دارند باید تسلط لازم و کامل را روی دروس هر پایه داشته باشند.

قیمت تدریس خصوصی در مقطع ابتدایی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تعداد دروس و میزان ساعات جلسات تدریس اشاره کرد. علاوه بر این میزان سابقه و تسلط معلم خصوصی روی کتاب‌های درسی از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت کلاس خصوصی است و این مبلغ همزمان با افزایش مقطع تحصیلی معلم خصوصی، روندی صعودی خواهد داشت.

جمع‌بندی

بسیاری از والدین به منظور جلوگیری از ضعف احتمالی کودکان در برخی از دروس از معلم خصوصی برای تدریس دروس به فرزندان خود کمک می‌گیرند. باید به این نکته توجه داشت که مهم‌ترین عامل پیشرفت دانش‌آموزان در تدریس خصوصی، ارتباط‌گیری با کودک است. از آنجایی‌‌که تمام دروس ابتدایی مانند علوم، ریاضی جمله‌سازی و ... اغلب به صورت تفهیمی هستند بنابراین اگر دانش‌آموز در این دروس با مشکل مواجه شود کاملا طبیعی است و اینجاست که اهمیت تدریس خصوصی و میزان تسلط معلم خصوصی به دروس این پایه نمایان می‌شود.  

بهترین معلم خصوصی ریاضی با تجربه چند ساله...
ما را در سایت بهترین معلم خصوصی ریاضی با تجربه چند ساله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : معلم ریاضی با تجربه mathtutor بازدید : 284 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 17:23